www.vilanovadigital.com (143) |  mapa web |  Usuaris registrats  |
agenda |  anuncis classificats |  butlletins |  el temps |  fòrums |   guia online del garraf 
Actualitat
 Estàs a: Actualitat | Flash informatiu | Presó per als tres detinguts per la mort d'un

VNG
Presó per als tres detinguts per la mort d'un home a Vilanova
Estan acusats d'un delicte d'homicidi amb l'agravant de superioritat

linea
VD - 07/10/2009 20:56:09

VD | Cartell de la convocatoria
VD | Cartell de la convocatoria

El jutge ha enviat aquest matí a la presió els tres detinguts per la mort d'un home dissabte passat en una discoteca de Vilanova i la Geltrú. El titular del jutjat d'instrucció número 6 ha ordenat la presió provisional sense fiança per als tres homes, acusats de la mort a ganivetades d'un home de 33 anys, veí de Vilanova i la Geltrú, al que no coneixien abans de la baralla mortal. El jutge els imputa un delicte d'homicidi amb l'agravant de superioritat.  

Els tres imputats són Miguel Fernando S.M, de 37 anys, veí de Vilanova i nacionalitat equatoriana, Jefferson T.G., de 21 anys, veí de Vilanova i nacionalitat colombiana i Israel Freddy B.J., de 25 anys, veí de Sitges i nacionalitat equatoriana. Segons fonts policials, l'autor material de les ganivetades és Miguel Fernando S.M.

Els fets van tenir lloc dissabte a les cinc de la matinada al bar musical White Island, de la rambla de la Pau. La víctima va entrar al local, va demanar una copa i va anar al lavabo. Allà es va produir la baralla mortal de la que no han trascendit més detalls. El que està descartat és que els homes es coneguessin d'abans.

La víctima, José Bernal, tenia 33 anys, estava casat i era pare de dos nens.



Enllaços patrocinats

Vols anunciar-te?

linea
 | Comparteix-lo:  Del.icio.us Fresqui Technorati Yahoo! Menéame MySpace Facebook Google Bookmarks
Comentaris

Anònim | 08/10/2009 6:44:04 | excel.lent

i què hi diuen les "autoritats" municipals ?

linea Anònim | 08/10/2009 10:50:43 | excel.lent

Me parece una verguenza que los latin king sea una sociedad reconocida por la Generalitat de Catalunya como Sociedad de reinas y reyes latinos, reciben subvenciones como cualquier otra sociedad, estas subvenciones las pagamos nosotros con nuestros impuestos.

linea Pere | 08/10/2009 11:12:27 | excel.lent

Sense ànims d'ofendre a ningú, però ja m'explicareu que hi pot fer un home de 33 anys, casat i amb dos fills en un antro com aquest a les 5 de la matinada... Això no podia acabar bé de cap de les maneres.

linea Anònim | 08/10/2009 11:24:39 | excel.lent

No diuen rés peruqe estan mes ocupats en reacudar diners amb la zona blava i en coses per omplir les arques...que de la insegurirat que hi ha a Vilanova. Sr. Alcalde, fará alguna cosa vosté? o a su bola, com sempre?

linea Manolovik | 08/10/2009 12:08:06 | excel.lent

Por qué no cierran ese local???

linea Anònim | 08/10/2009 13:46:30 | excel.lent

i a sobre els municipals tenen la barra de sortir per la tele dient que aquell no era un local conflictiu !!!!! si hi ha un munt de demandes dels veïns de la zona !!!! si no és el primer incident que hi passa !!!! te collons.... però és clar, a Vilanova TOT VA BÉ, tot és fantàstic, "AIXÒ FA CIUTAT" que es la frase recurrent de l'alcalde sigui quin sigui el lloc i la circumstància....

linea un vilanovi | 08/10/2009 14:05:19 | excel.lent

Estic amb el Pere ...un dels pensaments quan em van dir el seu historial es pensar que a aquelles hores i amb la situació familiar que tenia no deu ser molt normal esta en un PUB a aquelles hores....segons tinc entes anava en cami de tornar a ser pare, es cert aixo ???

linea barrina | 08/10/2009 14:12:56 | excel.lent

això es penós, cada cop se'ls dóna més màniga ampla, agafen més àmbits d'actuació i els transformen en els seus 'guetos'. i vinga, aquest mort és una victòria més per ells...i des de dalt silenci. ai! que farien els super-mossos si algú de vilanova es passegés per la nit, com ells, amb navalles com espases!!!

linea Anònim | 08/10/2009 14:14:50 | excel.lent

Pre, als 33 anys és normal sortir de copes, el que no és normal és que et clavin un ganivet. On veus el problema? ara resultará que la culpa és del que surt pel carrer....

linea anonimo | 08/10/2009 16:59:24 | excel.lent

NO MEZCLEN LAS COSAS. QUE TIENEN QUE VER LOS LATIN KING EN ESTO?

linea auvesiketmokilaiaia | 08/10/2009 17:24:19 | excel.lent

Gracies al Pere i a un vilanovi,ara ja sabem que el superprogres heu fet venir gent de tot el mon,perque ens diguin el que hem de fer i en quint momemnt ho hem de fer,i si no ho fem aixi GAVINETADA.

linea barrina | 08/10/2009 17:33:47 | excel.lent

a tu que et sembla anónimo? que barrejo les coses? surt a fer un tomb per vilanova (que veig que no ho fas sovint) i te n'adonaràs!!!

linea mario | 08/10/2009 18:40:18 | excel.lent

sr pere no oh acabo dentendre , k feia? doncs soposo k el k fan las persones normals en una nit desbarjo, anar a prendre algo i divertirse una estona amb els amics o es k acas no te dret , perke be k shaixecaba a las 6 del demati per portar el plat ataula i aixo no oh critikes .la meva pregunta es k feien akets tres amb armes? va kina ignorancia fot fastic encar tindra la culpa ell...

linea Anònim | 08/10/2009 21:17:03 | excel.lent

Aquesta ciutat no és el que era...a veure si posem remei

linea Noelia | 08/10/2009 23:36:57 | excel.lent

Als que diuen que que feia aquest noi sortin per la nit els hi diré una cosa: que nassos els importa?!! I es que em sembla molt sorprenent que la resposta a aquesta noticia sigui aquesta...millor que es preocupin de lo que va passar i de la gentuza que hi ha a vilanova i a tot arreu perque aixó va passar de matinada pero també pot passar a les 3 de la trda...aleshores ens preguntarem que cony feia la victima prenent un café al bar de la cantonada...estem bojos o que?

linea Segurata | 09/10/2009 2:06:54 | excel.lent

Tant municipals com mossos saben que aquest antro es perillos i han actuat a dins i fora moltes vegades, la pregunta es: Què fan els polítics? Què diuen les lleis? I els periodístes i la gent?.
Si la poli actua són dolents, si surten ferits fan gràcia i s´ho mereixen, i si no actuen tambè tenen la culpa. La pregunta és: Quan assumirem tots la nostra part d´hipocresia?

linea Anònim | 09/10/2009 6:47:22 | excel.lent

desde cuanco en vilanova hay sitios y horarios a los que no puedes ir porque te matan? este no es el problema a comentar, el problema es que hayan venido a Vilanova asesinos a matarnos.

linea tonet | 09/10/2009 9:13:04 | excel.lent

despues ens queixerem si "plataforma per catalunya" treu algun representant a vilanova, no ni ha per menys

linea Anònim | 09/10/2009 9:30:41 | excel.lent

Però a veure, si tothom sap que en aquest bar-discoteca hi ha conflictes tots els caps de setmana, perquè hi entres? què hi busques? En aquest cas tots els implicats són responsables del que ha passat: la víctima per anar-hi, el bareto per mala gestió i per permetre l'entrada de mala gent i l'ajuntament per no possar-hi remei.

linea Anònim | 09/10/2009 10:06:10 | excel.lent

Jo no se si aquest noi havia, o no havia estar de festa, no ho se ni m'importa. El fet es que està mort, i això si que m'importa. Jo assistiré a la concentració de demà. Per que estem parlan de la meva seguretat, de que fan els polítics amb els meus impostos, i de com aturem un problema creixen a la nostre societat importat de Sud América ( així de clar i català ). Avui mateix han matat una altra persona a BCN.

linea AME | 09/10/2009 10:25:36 | excel.lent

Pressó??????? vinga a donar-li menjar, llit gràtis a aquest impresentables. Tot pagat per nosaltres. Aixo també a de canviar. S'haurien d'enviar al seu pais i que paguessin la condemne allà. Potser aixi s'ho pensarien avans.
La mort del Jose Luis, la noia de Ribes a la maleta a BCN i avuí un altre a Bcn. JA N'HI HA PROU

linea Noe | 09/10/2009 13:03:52 | excel.lent

Totalment d'acord amb aquest últim missatge. I amb el que diu que tots els implicats son responsables li diré una cosa: gent com tú son els que justifican per exemple que una noia sigui violada perque si porta una minifaldilla està provocant?? Si li fan a un familiar teu a veure si dius el mateix...que poca vergonya. Llibertat es lo que tenim que tindre per anar on vulguem sense tindre por a que et matin.

linea Anònim | 09/10/2009 13:05:29 | dolent

la britat que fort el teu comentari pep don as surtiti tio¡¡¡¡ que passa que perque estigui cassat no pot surtir y la tene que fer aixo vinga va¡¡¡¡¡¡¡¡ collons¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ justicia ya¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

linea Gat vell | 09/10/2009 13:51:28 | excel.lent

Tinc uns anys i m'enrecordo de les antigues "Ameriques" on s'ajuntaven tots els ionquis de Vilanova i del "Gag" on va morir a trets l'amo. La rambla sempre ha tingut mala fama, no és d'ara. Serà que té poca vigilància des de sempre.

linea Anonim | 09/10/2009 14:02:58 | bo

El que no volen veure els politics, es que aquesta gent, es mala gent, sempre hi han hagut baralles, pero aquests personatges de seguida et treuen l´arma, i després fas un comentari en contra d´ells i ja ets un racista, quina societat de merda. No soc racista, pero considero que cadascú al seu lloc, i el lloc d´aquesta gent es al seu pais.

linea Anònim | 09/10/2009 14:12:23 | excel.lent

Jo surto casi cada cap se setmana i no m´han apunyalat......hi ha un refran que diu si no vols pols no vagis a la era

linea Anònim | 09/10/2009 14:40:58 | acceptable

A la gent li agrada sortir per la tele i parlar molt, a veure: Tothom pot tindra un establiment i trucar als mossos i algun client es pasa de la ratlla. Si no deixes entrar aquests clients el veins es queixen i posan denuncies contra l'estebliment que no te culpa que ningu l'ampari.

linea Anònim | 09/10/2009 14:44:04 | bo

Per cert, El Diari de Vilanova avui a donat unas noticias com afirmacions valides que no son les correctes, ara resulta que tot el que passava venia d'aquest bar... i els veins que vivim al carrer LLIBERTAT QUI ENS AMPARA!!! EM DE TENIR LLOCS PER SORTIR QUE NO VIVIM SOTA UN REGIM DICTATORIAL!!

linea Anònim | 09/10/2009 14:45:10 | excel.lent

Fa un any la gelateria de la rambla va tancar una temporada amb l'excusa de baixa de enfermetat real,pero amb el trasfons dels grupets de rumans... que s'havian apropiat del seu bar, i aixo no surt a cap diari

linea Anònim | 09/10/2009 14:46:46 | excel.lent

Aixo no es donar soport a ningu, el noi que van matar tenia tot el dret a pendre una beguda a l'hora que li dones la gana, vivim en un pais lliure, el problema es la gent extranjera o no que camina per el nostre poble I QUE ELS VILANOVINS POGUEM OBRIR DISCOTEQUES, CAFETERIES, BARS

linea Anònim | 09/10/2009 15:46:56 | excel.lent

Aquí el que passa es que tot val...aixó es "hollywood" per els estrangers. Fan lo qe els hi dona la eal gana, van de chulos...i son per agafar i portarlos al seu pais i que tornin a la vida! molts problemes d'aquest pais es solucionarien repatriant a molta d'aquesta gent. i si tenen nacionalitat espanyola i fan un delicte...fora nacionalitat i que els tornin! Home ya!

linea Vilanova Clean | 09/10/2009 16:56:31 | excel.lent

Gat Vell, al Siscu del Gacs el van pelar per un ajustament de comptes, aquet noi lan pelat per la cara. No podem tolerar una Vilanova amb guetos on els Vilanovins no hi poguem anar.

linea Gandhi | 09/10/2009 17:07:02 | excel.lent

A veure si per fi es fa un referèndum... pero per re-establir la pena de mort!
La justicia te un component exemplaritzant, has de saber que si fas alló et passa aixó, i avui en dia saps que no et passa res, així que vinga tothom a robar, violar i matar que no passa res!

linea Anònim | 09/10/2009 17:40:33 | excel.lent

Una mort injusta!!!!així que potser que ens comencem a plantejar en quina merda de poble fa temps que vivim i penso que tot amb el temps anirà a pitjor!!Aquests antros plens de gentussa s'haurien de Tancar i el que faci algo així que foti el camp del país!!!

linea Anònim | 09/10/2009 18:09:34 | excel.lent

Això és una invasió silenciosa, fa anys que és evident per a tothom, fins i tot per als polítics. Aquests són covards i no tenen pebrots per fer el que cal fer. Són tan guais que aviat els deixaran votar i fins i tot presentar-se a les eleccions. En un futur no massa llunyà tindrem alcalde musulmà i regidors de bandes de l'est. Els romanesos segurament es faran amb la policia municipal, per protegir els seus compatriotes. Jo no era racista, però m'hi estan fent tornar.

linea Anònim | 09/10/2009 19:10:18 | excel.lent

alú s'ha preguntat qui gestions aquest local i si te cap vincle amb el consistori?...

linea Anònim | 09/10/2009 19:41:04 | excel.lent

Aquest noi l'han matat per anar al lavabo. No ha de srvir d'escusa i culpar-lo per trobar la mort a les 5 del matí, el que van matar a Sitges aquest estiu eren les 3 de la tarda. Els delinquents extrangers haurien de ser expulsats rápidament, perquè fan malbé la imatge de la resta d'extrangers, com sii tots fosin delinquents i no és això.

linea La lógica | 10/10/2009 1:57:19 | excel.lent

Estranger assassí, estranger repatriat. Estranger delinqüent, estranger repatriat.Estranger que treballa per tindre una vida digne, em sembla bé. El reste al seu pais! Ja està bé, aquest país un día a algú se l'inflara lo que sigui i es montara una gorda. Ja estem cansats. Justicia per Jose Luis.

linea MARICARMEN | 10/10/2009 3:30:05 | bo

SI,LO CONFIRMO PEPEERA PADRE DE 2 NIÑAS Y DE UN 3º QUE VIENE DE CAMINO,QUE GRACIAS A ESTOS MAL NACIDOS NUNCA LLEGARÁ A CONOCER,QUE + DA SI ESTABA DE FIESTA O DE CELEBRACION,NADIE TIENE DERECHO ARREVATARTE LA VIDA ASÍ.A VER SI SU VIUDA RECIBE LAS MISMAS AYUDAS QUE SE LE CONCEDEN A TANTOS EXTRANGEROS..JA!!NO VOY A OLVIDARLO,JAMÁS.

linea Montse de baix a Mar | 10/10/2009 17:20:08 | excel.lent

Es molt fott que hi hagi persones que "critiquin" al noi assesinat per estar on estava. Quina prepotencia ! I el que fa cua per comprar patates fregides i li claven també un ganivet, o en una bezinera per ratllar una mica un cotxe, i tambe el van matar ... ??!! No us pot passar a vosaltres ?? Els culpables son els que van pel mon amb un ganivet a sobre !!!

linea amiga de Pepe | 10/10/2009 23:25:16 | excel.lent

Pere debes ser alguien con poco corazón pues piensa que mañana o pasado el que puede estar en una situación así sea tu hijo, padre o hermano que ha ido a tomar unas copas o de cena de empresa y entre en un local equivocado y lo maten por estar nada más.
es indigno que gente cómo tu no piense en la mujer e hijas que hoy sufren el dolor y sufriran de por vida para que te creas con cara de criticar que una persona casada esté allí.
te has puesto en nuestro lugar???? no lo creo.

linea Patricia de Vallpine | 12/10/2009 3:02:06 | excel.lent

El problema es que hi hagui gent dolenta. Aixo a passat a l'Arcs, pero com no va morir ningú, nomes va acabr a urgencias de la vall de Hebron, oh! ningu parla. Aixo ha passat sempre en totes ls discoteques de tot arreu hi hagut ganivetades.

linea Auxixala | 13/10/2009 17:37:49 | excel.lent

Estic totalment d'acord amb el comentari de La Lògica. Qui vingui al nostre pais a treballar i viure dignament, endavant. Qui vingui a delinquir: repatriació i prohibida l'entrada al nostre país per sempre més!

linea Anònim | 16/10/2009 10:16:23 | excel.lent

Repatriació,
i si no es pot pagar el vol fins al seu país, que primer ho pagui amb treballs forçats: a netejar boscos, aplanar camins a cops de pala, o...

linea
Torna a dalt

Vols anunciar-te?



ENQUESTES

Quina hauria de ser la prioritat de l'administració a la comarca del Garraf per aquest nou any 2010?

Sanitat
Educació
Atur
Infraestructures
Urbanisme
Altres

votar

veure resultats


qui som |  posa't en contacte |  col·laboracions |  estadístiques |  publicitat |  avís legal
inici |  serveis |  actualitat |  esports |  oci i cultura |  blocs i opinió |  temps digital
agenda |  anuncis |  butlletins |  el temps |  enquestes |  fòrums |  guia on line |  RSS
Adherida al codi ètic de Confianza Online   GARRAF NEWS MEDIA, S.L. © 2001-2010
Pàgina d'inici Fòrums, xats, anuncis, agenda, ... Actualitat local i comarcal L'esport local Oci i Cultura Blocs VD